Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

Λογότυπο - Η καρδιά της Εταιρικής Ταυτότητας

Το λογότυπο πρέπει να κάνει καλή πρώτη και με διάρκεια εντύπωση. Ο σκοπός του είναι να δημιουργήσει μια αξιοσημείωτη, αναγνωρίσιμη εικόνα στο μυαλό του πιθανού πελάτη και ταυτόχρονα να μεταδώσει, στο βαθμό που είναι δυνατό, στοιχεία για την ταυτότητα της εταιρείας ή του προϊόντος. Το λογότυπο αποτελεί την καρδιά της εταιρικής ταυτότητας και πολύ συχνά είναι ένα από τα καθοριστικά στοιχεία για την εικόνα που θα αποκομίσει κάποιος για την εταιρεία σας.

Διαβάστε περισσότερα: Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ WEBSITE

Η σχεδίαση ενός καλού website δεν είναι μόνο ωραία και εντυπωσιακά χρώματα και γραφικά. Όσο ένα άσχημο σχέδιο μπορεί να κάνει κακό σε ένα website, το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε ένα website το οποίο έχει τα πιο εντυπωσιακά γραφικά αλλά δεν παρέχει στον επισκέπτη τις πληροφορίες που χρειάζεται με ένα φιλικό προς αυτόν τρόπο. Η χρηστικότητα και το ωραίο δεν πρέπει να λειτουργούν ανεξάρτητα. Πρέπει πάντα το ένα να υποστηρίζει το άλλο.

Διαβάστε περισσότερα: ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ WEBSITE

Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΟΧΑΡΤΟΥ

Οι παρακάτω πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να επικεντρώσετε το ενδιαφέρον σας στα απαραίτητα στοιχεία για την σχεδίαση του επιστολόχαρτου της εταιρείας σας. Αν και αυτός ο οδηγός έχει ως αντικείμενο τη σχεδίαση επιστολόχαρτων, οι ίδιοι «κανόνες» ισχύουν και για τα υπόλοιπα εταιρικά έντυπα (τιμολόγια και κάθε είδους παραστατικά).

Διαβάστε περισσότερα: Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΟΧΑΡΤΟΥ

ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

Η εταιρική κάρτα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία επικοινωνίας που θα φτιάξετε. Την δίνετε σε όλους τους πιθανούς πελάτες ώστε να έχουν τα στοιχεία σας, την βάζετε στις παρουσιάσεις, σε επιστολές και γενικά την χρησιμοποιείτε σε αμέτρητες άλλες περιπτώσεις ώστε να γνωρίσει ο κόσμος εσάς και τη δραστηριότητά σας.

Διαβάστε περισσότερα: ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η εταιρική ταυτότητα είναι η εικόνα της εταιρείας. Μέσα από τα σχήματα, τα χρώματα και την γραμματοσειρά της εταιρικής ταυτότητας φαίνεται το ύφος της εταιρείας, η δραστηριότητά της, οι στόχοι της, η φιλοσοφία της, η κουλτούρα της. Κάθε εταιρική ταυτότητα έχει ένα δυνατό σημείο (είτε αυτό είναι κάποιο σχήμα, είτε κάποιο χρώμα ή συνδυασμός χρωμάτων) το οποίο προσπαθεί να προωθήσει και να καθιερώσει προκειμένου να γίνει εύκολα αναγνωρίσιμο.

Διαβάστε περισσότερα: ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ